close

inside

lives a twisted baby

in horrible pain

his body is twisted like a S shape

lies on a white plain floor

alone

horror

terrified

Me

grown up

mature

calm

walking towards him

pick him up

comfort him,

hug him,

smile at him

love him

he smiles too

warm body is not so twisted anymore

even though some parts are still

not normal


he smiles

like a warm sun

sweet

and melting my heart

bright light surrounds him

he doesnt look terrible at all now

he looks lovely and cute

above all

healed


以上是我一為靈修阿姨為做淺意識心靈輔導時,我腦中產生的影像

我阿姨說 那扭曲的baby代表我內心深處對於"不完美"的恐懼及否定

也可以說是對自我的不完美感到害怕

她引導我接受心裡那位扭曲的baby 接納他 關懷他 愛他

很奇妙的是 好像心房被打開一樣 baby 對我笑了

那笑容 天真 美麗 燦爛 童稚 雖然我很不想用這兩個字 但是真的很 可愛

我想我是不是慢慢在接納自己

由淺意識 對自我最深層的治癒

非常玄妙

也讓我對自己有深一層的了解

arrow
arrow
    全站熱搜

    egghead07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()